Zgłoś uczestnictwo
Zarejestruj się

Ważne daty

do 30 czerwca 2013
Nadsyłanie propozycji tematów oraz formularzy prelegentów

11 lipca 2013

Spotkanie komisj merytorycznej - wybór prelegentów

do 20 sierpnia 2013
Nadsyłanie artykułów do publikacji zgodnych z wytycznymi

15 czerwca - 31 października 2013 Rejestracja on-line uczestników, opłaty

6-7 listopada 2013
Konferencja - Hotel DoubleTree by Hilton w Łodzi
ALICJA KOSICKA  
INSPIROS Consulting Group

Absolwentka Uniwersytetu Warszawskiego na kierunku Dziennikarstwo i komunikacja społeczna. Współwłaścicielka firmy INSPIROS Consulting Group, pasjonatka nowych mediów (w szczególności fotografia i video mobilne, blogi), trenerka. Była dziennikarka, copywriter, autorka scenariuszy reklam radiowych, filmów reklamowych. Reżyseruje reportaże, filmy promocyjne oraz doradza w zakresie marketingu terytorialnego, kreowania wizerunku.

W 2012 roku nagrodzona za najlepszy scenariusz do filmu promocyjnego Gdańsk Convention Bureau „Gdansk 4in1” na międzynarodowym festiwalu filmów turystycznych ART & TUR w Barcelos w Portugalii (tzw. turystyczne Oscary).

Link do Twitter https://twitter.com/alicjakosicka
 
JAROSŁAW MARCIUK
INSPIROS Consulting Group

Absolwent Uniwersytetu Gdańskiego, ekspert marketingu terytorialnego i turystyki biznesowej, pasjonat nowych mediów (w szczególności Twitter, Instagram, Foursquare), trener, współwłaściciel firmy INSPIROS Consulting Group, twórca społeczności fanów Instagrama - IgersGdansk. Poprzednio Key Account Manager w ogólnokrajowym dziale sprzedaży Corporate i  MICE sieci hotelowej Orbis/Accor.

Prowadzi doradztwo i szkolenia głównie w branży turystycznej. Ekspert – wykładowca na konferencjach „e-Travel Forum 2010” w Warszawie oraz  „Nowe trendy w turystyce 2012” w Gdańsku. Wyróżniony tytułem Social Media Superstar na Case Study Festival podczas konferencji Social Media Convent 2013. W wolnych chwilach promuje w Internecie swoją dzielnicę Oliwę.

Link do Twitter https://twitter.com/jaroslawmarciuk,  LinkedIn http://pl.linkedin.com/pub/jaroslaw-marciuk/24/b2a/a48

Projekty Inspiros Consulting Group otrzymały nagrody w konkursie Złote Formaty podczas Festiwalu Promocji Miast i Regionów.Visitkujawsko-pomorskie.pl - II nagroda w kategorii serwis turystyczny w roku 2009, katalog "Pomorskie dobry Kurs" - III nagroda w kategorii wydawnictwo w roku 2010. Przygotowany i wdrożony „Program rozwoju czterech produktów turystyki biznesowej w województwie pomorskim” dla Gdańsk Convention Bureau otrzymał nagrodę na Brief for Poland Welcome Festival – Międzynarodowym Festiwalu Marketingu Miejsc w 2012 r. Alicja Kosicka i Jarosław Marciuk to także trenerzy Ecorys Polska w projekcie Polskiej Organizacji Turystycznej w edycji 2011/2012 i 2012/2013 (partner w konsorcjum z Ecorys Polska).

Link do strony www.inspiros.pl 

Warsztat I: 5 udowodnionych kroków do sukcesu w nowym marketingu

Współczesny marketing stwarza potężne możliwości przekazu i dotarcia do odbiorców. Dowiedz się na ile wykorzystujesz narzędzia nowoczesnego marketingu. Sprawdź czy podążasz za trendami. Poznaj pięć sprawdzonych i niezawodnych zasad budowania silnej pozycji w Internecie. Przekonaj się jak skutecznie można łączyć świat online z offline by zyskać więcej klientów. Nie bądź w tyle – planuj, analizuj i działaj strategicznie korzystając z wielu kanałów i narzędzi.

Organizatorzy:

 

Partnerzy:

Logo Ministerstwa Sportu i Turystyki Logo hotelu DoubleTree by Hilton w Łodzi Logo Polskiej Izby Turystyki Oddział w Łodzi Logo Izby Turystyki Ziemi Łódzkiej  

Patroni honorowi:

Logo Ministerstwa Sportu i
                        Turystyki  Logo Polskiej Organizacji Turystycznej

Patroni
medialni: